Behandeling door Sharon•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Henrieke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super ervaring, netjes en snel!
En erg vriendelijk.
Gewoon top !
Behandeling door Sharon•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Aleida•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Voor de eerste keer bij deze salon. Keurig netjes en hygiënisch. Sharon is top en mijn wenkbrauwen en wimpers zijn weer zichtbaar en zien er mooi uit. Tevreden en kom zeker terug.
Behandeling door Sharon•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lian•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sharon is erg vriendelijk en werkt prettig en vlot!