Zei gaat goed met mensenr om ook de behandelingen zijjn heel goed
Behandeling door Sharon•Cryotherapie
E.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijne behandeling en Sharon is heel vriendelijk en professioneel
Behandeling door Sharon•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lauri•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel mooi ervaring
Behandeling door Sharon•Facials / Gezichtsbehandelingen
Maheen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super leuke ervaring 1x gezichtsbehandeling bij Sharon!!
Behandeling door Sharon•Facials / Gezichtsbehandelingen
Brian•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ging voor de microneedling voor mijn gehele gezicht. Sharon stelde mij op mijn gemak en heeft alles erg goed uitgelegd. De salon is netjes en schoon. Zeker van plan om nog een terug te gaan.