Ik vond het echt heerlijk bij Sharon en ze is een hele goede ervaren specialist!
Behandeling door Sharon•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Gea•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Schoon en gezellige salon. Sharon is erg professioneel en heeft veel kennis. Tevens is ze erg gastvrij en aardig. Kom zeker terug!
Behandeling door Sharon•Facials / Gezichtsbehandelingen
Miriam•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Raad haar zeker aan@!
Behandeling door Sharon•Facials / Gezichtsbehandelingen
Esther•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een top ervaring bij Sharon! Ze weet waar ze mee bezig is en kan dat mooi vertalen naar de klant. Ook de salon is een erg fijne ruimte. Ik gunde mezelf nooit een behandeling bij de schoonheidsspecialiste maar door Sharon ook meer begrijpen hoe belangrijk het eigenlijk is en nu dus ook hoe prettig het kan zijn. Ik ben super tevreden en blijf zeker komen!
Behandeling door Sharon•Facials / Gezichtsbehandelingen
Britt•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Via Social Deal een behandeling gehad. Geen moment spijt van gehad. Ze neemt de tijd en is in mijn ogen deskundig. Ze geeft duidelijke en bruikbare informatie, is niet gericht op aansmeren van "haar" producten, maar wat goed is voor jouw huid.
Behandeling door Sharon•Facials / Gezichtsbehandelingen