Ik had een hele fijne behandeling met goed advies over mijn type huid. Inschatting van de wenkbrauwkleur was precies goed. En kwam ook even heerlijk tot rust
Behandeling door Sharon•Acnébehandeling
Milou•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sharon is een vakkundig en plezierig persoon die haar werk goed uitvoert
Behandeling door Sharon•Mannen harsen
Arnaud•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ziet er goed uit. Sharon is gezellig en doet goed haar werk. Ik had nog wel een paar jaartjes maar die kon ik zelf weghalen!
Behandeling door Sharon•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel mooi ik ben heel tevreden
Behandeling door Sharon•Acnébehandeling
Maheen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De behandeling was heel goed & precies zoals er was uitgelegd. Sharon is erg vriendelijk & geeft je echt een fijn huiselijk gevoel. Ze werkt erg hygiënisch