Wat een service, geweldig ik ben zeer tevreden. Ik wordt een vaste klant . Tot gauw. Liefs Anneke .
Behandeling door Ella
anneke•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige zaak met veel aanbod. Ik krijg veel complimenten over het resultaat, jullie hebben een vaste klant erbij!
Melanie•ongeveer 9 jaar geleden
Aardige medewerkers en een mooi resultaat!
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prachtige oosterse salon en vriendelijk personeel werken zeer netjes microdermabrasie tanden gebleekt wimper extensensions ontharen we zijn fan!
Alles in een echt een aanrader!
Tot gauw!!!