Vriendelijke dames. Warme sfeer. Behandeling was heerlijk. Voelde allemaal goed. Na afloop was ik helemaal zen.
Marjan•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was echt meer dan fan-tas-tisch! Wat een héérlijk moment voor jezelf.
Als je ‘zoekt’ naar een teken om je eigen iets te gunnen :’DIT IS JOUW TEKEN. GAA!’
Sanne•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Helaas last minute afgezegd vanwege onverwachte zieken.
Wij hadden hier heel erg naar uitgekeken.
Patricia •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel, alles werd goed uitgelegd. Behamdeling was heerlijk!
Nathalie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke ervaring! Mooie locatie, echt een luxe gevoel.