Wij vonden het heel lekker
Het is schoon en netjes ,en aardige dames
Lekker thee gehad na de behandeling 🤗
Clazien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een heerlijke ervaring! Ik kom zeker terug. x
Misinaiky •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontvangst was super we hadden een duo behandeling , goede uitleg wat we konden verwachten en daarna super relaxed geworden tijdens de behandeling! Echt een aanrader, de geuren van de verschillende shampoos de hoofdmassage heerlijk . Het was bovenverwachting… we gaan zeker terug.
Lydia •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Na lang twijfelen,Vandaag samen met een vriendin de behandeling ondergaan. Het was geweldig . Niet wetend wat ons te wachten stond,maar wij zeiden gelijk dit is voor herhaling vatbaar.lieve mensen en goede service
Monique •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn hoofdhuid rechts boven het hoofd doet pin en voelt kloppend, trekkend en branderig aan.