Een duidelijke uitleg van de behandeling tijdens de behandeling..dat is altijd heel fijn.
Heerlijke muziek en een relaxte sfeer.
Een super lieve Suzanne ..iemand waar je graag bij terug komt!
Behandeling door Susan•Peeling
Jeanet•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
medeweker was super aardig en profesioneel. perfecte gezichtbehandeling gehad en ik ben erg tevreden.
Behandeling door Susan•Facials / Gezichtsbehandelingen
Niveen•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb een heerlijke behandeling gehad heel ontspannen met een heerlijke nek en handmassage.
De eigenaresse is een hele lieve vrouw.
Behandeling door Susan•Dieptereiniging
Meriam•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel vriendelijk ontvangen en een fijbe behandeling gehad
Behandeling door Susan•Dieptereiniging
Claudia•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Eerste keer geweest. Susan heel vriendelijk en professioneel en de dame Yasmin die me heeft behandeld ook erg vriendelijk en heeft gouden handjes! Zeker aan te raden, ik ga vaker komen!