Ik heb zelf aanwijzingen moeten geven en erop moeten wijzen dat het ongelijk was geknipt.
Er werd niet gevraagd of de oren vrij moesten, dit is ook ongelijk.
De 2 dames waren alleen met mij in het pand en dan vind ik het echt niet kunnen als er in hun eigen taal gecommuniceerd wordt. Ik voelde mezelf hierdoor nogal opgelaten.
Vrouwen knippen
Marjorie•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wat een oprechte vriendelijkheid in deze salon! Ik kreeg van alles aangeboden door de vriendelijke aanwezige dames. Nette en uitgebreide knipbeurt door Susan. Er werd echt goede aandacht besteed aan mij en mijn wensen voor het knippen. Bedankt!
Styling door Susan•Vrouwen knippen
Edith•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dinsdag 2 december een afspraak gehad bij Susan. Mooi en schoon salon en heel vriendelijk ontvangen. Ze gaat heel grondig te werk en daarbij legt ze duidelijk uit wat ze doet. Goede ervaring en top resultaat.
Behandeling door Susan•Peeling
Greg•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Voel me altijd super welkom en op mijn gemak. Loop altijd weer met een lach op mijn gezicht en supermooie wenkbrauwen de winkel uit.
Behandeling door Susan•Wenkbrauwen - threaden
Nance•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel prettig ontvangen. Heb alle vertrouwen in Susan.