Nagels zijn erg mooi gevijld en gelakt. Wekenlang plezier gehad van het vorige bezoek
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Suus•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden.Het was erg schoon en netjes
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Coby•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Will definitely recommend and return!
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Tamara•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo mooi weer mijn nagels geworden met de gellak. Ik raad iedereen Diviniobeautylounge aan! Voor het eerst geholpen door Pamela maar een hele fijne en gezellige behandeling gehad ! Bedankt 🤍