Fijne pedicure, mooie shellac en gezellige behandeling; het was wel wat onhandig dat ik mij tot drie keer toe moest roteren op de stoel om in het voetenbadje te kunnen. Daardoor een iets minder ontspannen behandeling dan ik gewend ben van een spa pedicure.
Gellak pedicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
My eyebrows aren’t so easy as I have a scar but Sam did a great job, highly recommended :)
Behandeling door Sam•Wenkbrauwen - threaden
NATALIA•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. Shellac zit er weer mooi op. Top.
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sam was erg aardig en professioneel. Ik kom zeker terug!