Behandeling door Sam•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ebru•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor kwaliteit, ontspanning en tevredenheid, raad ik deze salon echt aan. Lekker liggen kletsen (misschien iets teveel zelfs) en zeker even een ontspan moment gehad. Alle wimpers zitten er nog steeds op en heb eindelijk het idee dat ik waar voor m’n geld heb gekregen. Aanrader dus.
Behandeling door Sam•Wimperextensions
Giovanna•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige wimpers, mooi diep zwart en hele strakke mooie wenkbrauwen in een prachtige kleur. Echt top.
Behandeling door Sam•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Chantal•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sam werkt efficiënt, hygiënisch en super netjes. Absolute aanrader!
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Anne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke meid, in voor een praatje en zorgvuldig in haar werk