prima locatie, prettige sfeer en zeer snel en vakkundig.
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Brenda•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden over Sam, ze is erg vriendelijk, doet mijn nagels erg mooi..ben zeer tevreden. Mijn nagels zagen er niet uit. De eerste keer was al een metamorfose..ik dacht dit gaat noot goedkomen, maar ze heeft mijn verwachtingen overtroffen.
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Trudy Boon•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wil niets anders meer!
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Tiffany•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Binnen 45 min had Sam mijn afgebroken nagels getransformeerd in mooi en verzorgd!
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Nadine•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Happy, happy en nog eens happy❤️
Kom er al 2,5 jaar en nog steeds heel erg tevreden.
Ga zo door👍