Sam is vriendelijk en verstaat haar vak. Ik ben steeds erg blij met mijn nagels als ik bij haar geweest ben. En mijn nagels blijven mooi tot de volgende afspraak. Super!
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Nienke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer lieve meid en kundig in wat ze doet! Ik ben elke keer weer erg tevreden.
Behandeling door Sam•Wimper permanent
Anoniem •ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel en rustig en vriendelijk.
Sam kan veel dingen aan, ook als het tegenzit.
Behandeling door Sam•Gellak manicure
Jantien•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben nu een aantal keren bij Sam geweest voor de BIAB behandeling en ik ben super tevreden!