Professioneel en kundig! Iedere keer weer blij met wat Sam doet met m’n nagels!
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Mirjam•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk dat Sam nu start met alles van Biab. Dus allemaal leuke kleurtjes, denk ik.
Mijn nagels zijn altijd mooi glad en mooi plat. Ik hoef tussendoor nooit terug voor een breuk of beschadiging aan mijn nagels, zo stevig zet Sam ze erop.
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Diana•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi gedaan en erg professioneel!
Behandeling door Sam•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, helemaal goed!c
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Irene•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon op handige locatie. Sam is zorgvuldig, werkt netjes en is goed in wat ze doet. Ze is lief en sociaal duidelijk begaan met haar klanten. Aanrader!