Ik kom al bijna 2 jaar voor one by one wimperextensions bij Sam. Ik ben altijd heel tevreden met mijn wimpers! Sam is heel deskundig en laat mijn wimpers er altijd uitzien zoals ik graag wil! Ook is het altijd super gezellig!!
Behandeling door Sam•Wimperextensions
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben dol op biab door Sam. Ze staat open voor leuke nail designs, denkt actief met je mee, en geeft een geweldige manicure. Mijn nagels zien er na een nagelversteviging bij Sam weer 4 weken perfect uit. Ik raad de salon aan iedereen aan!
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Nadine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sam weet wat ze doet, mijn biab nagels zijn erg mooi en houden het prima 5 weken uit. Heel fijn.
Behandeling door Sam•Nagelversteviging
Anke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sam is gewoon geweldig! Ze is secuur, vakkundig en is heel creatief! Ik hoef niemand anders meer.