fijne snelle behandeling. Fijne sfeer, lekkere relax muziek op de achtergrond, kortom was weer een heerlijk stukje me-time
Behandeling door Esma , Haarstylist•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Ans•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt door Basma! Ze nam echt de tijd voor me en wist precies wat mijn haar nodig had. Na een paar dagen zit het nog steeds goed!
Styling door Basma•Vrouwen knippen
Eva•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastisch, m’n favoriete plek om alles beauty-wise te doen
Styling door Bajan Top allround haarstijlist (eigenaresse)•Vrouwen knippen
Nouhaila•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Esma is fantastic. She gave me one of the best haircuts I have had in years and knew exactly what would suit me. She is warm, skilled and really listens. Highly recommended!