Behandeling door Rasmita, Haarstylist•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste keer bij Djam en ik kom zeker terug. Esma keek heel goed naar mijn haar en gezicht en ik ben erg blij met het resultaat.
Styling door Esma , Haarstylist•Vrouwen knippen
Nienke•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel goed geholpen! ☺️❤️ Mijn haar moest helaas gerepareerd worden. Er zat een soort zebra-patroon aan de voorkant van mn haar, erin gezet bij een andere kapsalon. Die is helemaal weg en mn kleur ziet er weer natuurlijk uit. Ik ben er heel blij mee. Dank jullie wel! 🌹 Ik kom zeker terug!
Styling door Basma•Highlights - heel hoofd
Barbe•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben Heel tevreden met mijn wenkbrauwen mooi strak il kan er weer tegen aaan met dank aan soha
Behandeling door Soha , Top wenkbrauwen specialist•Wenkbrauwen - threaden
Amal•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is weeer prachtig gedaan door lieve soha tot snel
Behandeling door Soha , Top wenkbrauwen specialist•Wenkbrauwen - threaden