Ik reis van oost naar de Pijp omdat ik de dames bij Djam vertrouw met mijn haar. Ze verbranden mijn haar nooit, wassen alle verf er goed uit, ze föhnen altijd mijn haar mooi aan het eind. Ik heb pluizig, fijn golvend haar en gevoelig hoofdhuid.
Styling door Esma , Haarstylist•
Vrouwen knippenToon alles…
A. F.•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Esma deed het weer fantastisch
, warme ontvangst
Behandeling door Esma , Haarstylist•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Eva•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima en snel
Styling door Basma•Vrouwen knippen
Laura•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Djam en Zoha.. kan mn wensen delen en ben altijd tevreden met het resultaat. Ze is kalm en aardig, dus meteen een mindfulness momentje voor mezelf.
Behandeling door Soha , Top wenkbrauwen specialist•Wenkbrauwen - threaden