Fijne salon, pijnloos en zorgvuldig. Klantvriendelijk
Behandeling door Zahra•Wenkbrauwen - threaden
Jane•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Esma! Ze is erg vakkundig, werkt zorgvuldig en neemt echt de tijd voor je. Ik ga elke keer weer met een blij en tevreden gevoel de deur uit. Zeker een aanrader!
Behandeling door Esma , Haarstylist•Wenkbrauwen - threaden
Tessa•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Great haircut, Basma was amazing, she really listened to me and did exactly what I wanted!!
Styling door Basma•Vrouwen knippen
Aleksandra•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd goed en kundig! En altijd bij Esma, die heel vakkundig en ook nog eens heel leuk is.
Styling door Esma , Haarstylist•
Vrouwen knippenToon alles…
Lydia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd geweldige service en super lieve dames met veeel ervaring