Goed geholpen! Meteen een nieuwe afspraak gemaakt.
Bart •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen gezichtsbehandeling gehad. Echt heerlijk met drukpunten op het gezicht en fijne massage en producten. Dank je wel!
Conny•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad!
Lekker relaxed naar buiten lopen erna
mirella•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd plezierig en vakkundig!
Ellen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel deskundig en prettig geholpen door Danielle. Ik voelde me snel op mijn gemak.
Ik vind het fijn en laag drempelig dat ik online een afspraak kon inplannen.