Vandaag heerlijk kunnen genieten van mijn gezichtsbehandeling die mijn moeder had gewonnen voor mij ❤️
Het was zeer ontspannend en ik ben wederom weer zeer tevreden en heel fijn behandeld.Fijne producten die heerlijk ruiken.Danielle bedankt voor deze fijne behandeling.
Jasmijn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over harsen van wenkbrauwen.
Ankie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangst. Goed en nauwkeurig geholpen.