Hele lieve dame die mij geholpen heeft!. Ik zal zeker maandelijks terug keren.
Behandeling door Duygu•Vrouwen harsen - gezicht
Chelsea•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
👍🏻👍🏻zeer tevreden klant, ik ga altijd voor me wenkbrauwen, leuke mensen die daar werken lekker spontaan, een aanrader dus gewoon doen zou ik zeggen..
Behandeling door Duygu•Wenkbrauwen - threaden
Sumeyye•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Viel enorm tegen. Ik werd niet begroet, noch aangekeken toen ik binnen liep. Toen ik zelf naar m'n afspraak vroeg zei de mevrouw die er werkte dat ze me wel even tussendoor kon doen. Verder geen woord en amper een glimlach. Ik ga hier zeker niet nog een keer naartoe.