DLine Hair & Beauty Reviews

Zwart Janstraat 110 B, 3035AX Rotterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,5
535 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Klein zaakje. Oogt verzorgd en netjes. Vriendelijke dame begroet binnenkomende klanten. Ik heb mijn wenkbrauwen en bovenlip met touw gedaan. Het zag er netjes uit. Prijs-kwaliteit is prima. Tegenwoordig wordt er veel gevraagd voor wenkbrauwen, maar 7,50 is prima te doen. Bedankt Duygu.
Een fijne mooie salon met vriendelijke eigenaresse, goed advies hartelijk ontvangst. Professionaliteit, kwaliteit en hygiene staat bovenaan. Zeker een aanrader! Was super gezellig ook zeker kom ik terug.!
Eenvoudige pedicure. Nauwkeurig , zeer vriendelijk personeel.
Prima behandeling!
De schoonheidsspecialiste had kennis van zaken. Wel vond ik de sfeer erg rommelig en onrustig. Ik ben van andere salons gewend om in een aparte of afgeschermde ruimte behandeld te worden aan mijn gezicht, eigenlijk altijd ook liggend. Hier word je op een kappersstoel geholpen terwijl er naast je geknipt wordt. Ook zat er een man voorin de zaak te bellen. Dat vond ik niet zo ontspannen. Maar de behandeling was verder prima en het resultaat netjes.
75
1
75
76
77
83
77