Ik epileer al zeker 2 jaar bij haar, nooit ben ik ontevreden geweest👍🏻!!
Behandeling door Duygu•Wenkbrauwen - threaden
Anissa•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben helemaal ontevreden. En was met pijn weggegaan je kan niet je klant ontevreden weg laten gaan en nog volle prijs betalen terwijl je de klant zijn huid heb laten schaven onder de wenkbrauw dat is heel slecht onprofesioneel
Behandeling door Duygu•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel slecht, al die hoge cijfers bij de reviews zijn waarschijnlijk door de kapper zelf of door bekende van haar geplaatst, alles wat daar staat klopt gewoon niet! Totaal geen oog voor klanten zoals het zou moeten, En de kennis van de behandelingen is beneden peil, ze doet maar wat maar verkoopt het wel, een blinde kan zien dat ze maar wat aanrommelt. Ik betaal liever iets extra voor kwaliteit en kennis en serive dan dit!
Nooit meer voor mij!!
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was niet zo'n ontspannen ervaring. Het hele uur last gehad van geklets en geföhn uit de salon. Ook heb ik het ene uur koud gehad omdat er geen geven of iets was.
Ook geen gezichtsbehandeling met weghalen van onzuiverheden.
Een grote teleurstelling.