Een aanrader in Hilversum. Als je voor de pedicure gaat dan zit je lang in een heerlijke massagestoel. Groot assortiment kleuren nagellak. Echt top.
Behandeling door Thành•Gellak manicure
Johanna•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Good experience in DN nails. Gel is well done, lot of color choice
Behandeling door Kathy•Gellak manicure
Jessica•12 maanden geleden
Geverifieerde review
lovely friendly service and my nails look fantastic 😍
Behandeling door Thành•Gelnagels
Alex•12 maanden geleden
Geverifieerde review
If you want quality I definitely recommend this nail salon. They do it very neatly and take their time so that you leave happy as customer.
Behandeling door Thành•Kunstnagels opvullen
Sibel•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Er was een dubbele boeking, dus helaas heel lang moeten wachten tussendoor. Daarnaast is de schoonmaak echt niet oké. Ik heb biab laten doen, zit er nu 2 weken op, wel oké.