The owner was nice and hardworking but unfortunately my manicure chipped after one day.
Gellak manicure
Lau•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Thành•Gellak manicure
Patricia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Behandeling door Thành•Gelnagels
Denne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon, mooie biab, heel blij mee!
Behandeling door Thành•Nagelversteviging
Elmas•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Medewerker spreek alleen gebrekkig engels, de behandeling was top maar 15 minuten korten dan geboekt. Ook zweefde er spulletjes bij mijn voeten in het water.