Na een dag chipt de lak er al van af… het was er vies en er werd een stoffer en blik stoffer gebruikt voor m’n nagels. De vriendin met wie ik was moest een half uur wachten omdat ze niet de boeking hadden gezien. Schaaf voor de pedicure viel uit elkaar en haar beide hielen bloeden nu.. ik raadt het af…
Behandeling door Thành•Gellak manicure
Liz•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a French gel pedicure. I waited 20 minutes for my appointment and the communication was not very good. The pedicure looks okay, but they cut my big toe really short and it's now painful. They also filed the skin on my feet so hard that I now have a large wound on my heel and it hurts when I walk - I couldn't sleep well last night because the pain in my foot kept me awake. To spend 55euro and to have so much pain isn't a good experience.
Behandeling door Kathy•Pedicure
Mia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik miste dit keer de welzijn beleving. Het ging gehaast af. I.p.v. een 1 uur duurde de behandeling 39 min. hopelijk volgende keer weer beter.
Behandeling door Thành•Gellak pedicure
Gail•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wilde spontaan een pedicure boeken en dat is goed gelukt. Om de hoek en goed bereikbaar. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en kom zeker opnieuw.