Eerste keer dat ik hier was maar zou er niet nog een keer naar toe gaan. Mijn voet werd met een keukenrasp behandeld. Dat was een vreemde ervaring, nog nooit meegemaakt. De sfeer is er niet behalve van andere klanten. Kortom niet mijn ding. Ik ga liever naar een salon waar met een machine gewerkt wordt. En je kan praten met degene die je behandelt en kan uitleggen waar hij/zij op moet letten.
Behandeling door Thành•Gellak pedicure
El•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
goed.duidelijke uitleg, mooie salon, goed bereikbaar
Behandeling door Thành•Nagelversteviging
Denne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer prima behandeling, pedicure en manicure. Vriendelijk personeel en het fijne blijft dat je kortdag terecht kan. Ik had een volle stempelkaart en kreeg €10,- korting dat was ook een leuke bijkomstigheid :)
Behandeling door Thành•
ManicureToon alles…
DL•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
heel netjes gedaan. niet te dik opgezet. ook qua vorm is het mooi en de zijkanten ook geen bobbels en onder de Nagels weggevijld