Heel tevreden met het resultaat! De kleur is precies geworden zoals ik wilde en ziet er heel natuurlijk uit. De kapster nam de tijd om alles goed uit te leggen en werkte heel zorgvuldig. Fijne sfeer in de salon – ik kom zeker terug!
Yaryna•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al 3 jaar. Sinds het begin al tevreden dus zou geen andere kapper zoeken.
Jelle•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om hier langs te komen. Super attente en snelle service. En mijn wenkbrauwen zien er altijd erg mooi verzorgd uit na de behandeling.
Aritha•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Wisam is een kapper die weet wat hij doet.
Jessie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
zoals altijd heel tevreden. mijn wenkbrauwen zien er weer goed uit en niks meer bij de bovenlip.