Het knippen bij deze salon is altijd als een bezoek aan een vriend!
Super vriendelijke mensen, in voor een goed gesprek en een kopje koffie met iets lekkers bij binnenkomst!
Hopelijk blijft deze kapsalon nog lang in Amsterdam!
Thomas•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Supermooi weer! Mijn haren zijn prachtig geknipt en geföhnd, en mn wenkbrauwen zijn ook weer tip top in model. Zoals altijd :)
Fatima•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke mensen. Ik word altijd heel netjes geknipt. Vriendelijke prijs voor een top behandeling.
Frederique•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Dream Beauty is definitely one of the best salons out there!