Altijd erg tevreden over de gelpolish behandelingen! Absolute aanrader als je rustig wilt zitten, kopje koffie erbij en je handen lekker laten verwennen.
Behandeling door Sophia•Manicure
Kelly•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundig uitleg, ze neemt de tijd voor je.
Behandeling door Sophia•Gelnagels
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb Wimperextensions laten zetten, ben zeker tevreden over.
Behandeling door Sophia•Wimperextensions
Nurcan•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi gedaan, wenkbrauwen lijken veel voller. Ben er superblij mee