Het ging heel snel deed weinig pijn en Sophia was heel vriendelijk en legde alles heel goed uit!
Behandeling door Sophia•Laserontharen
Celeste•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi resultaat en goeie uitleg!
Behandeling door Sophia•Wenkbrauwen lamineren
Jennifer•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne salon en ben tevreden met mijn wimpers!
Behandeling door Sophia•Wimperextensions
Renee•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne ervaring! Sophia heeft mij goed advies gegeven met als resultaat prachtige wimpers. Ik ben echt mega tevreden en blij met het resultaat. Je weet nooit of je op een goede plek terecht komt (ik iig niet al zoekend via internet) en dit is echt een goede plek.