Ik ben super tevreden elke keer met mijn wimperextensions. Sophia is heel professioneel en vriendelijk. De wimpers blijven ook echt lang mooi zitten!
Ik raad deze salon echt aan iedereen aan!
Behandeling door Sophia•Wimperextensions
Saskia•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is erg goed, vriendelijk,mooie salon en het resultaat was fantastisch. Vind haar erg professioneel.