Goed geholpen, dankjewel voor mijn wimpers eraf te halen
Behandeling door Sophia•Wimperextensions
Chanella•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog nooit zulke mooie wenkbrauwen gehad. Dankjewel!!
Behandeling door Sophia•Wenkbrauwen - threaden
Berdine•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Left feeling so happy with my eyebrows will definitely be going back!
Behandeling door Sophia•Wenkbrauwen lamineren
Allessandria•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie en schone salon. Blij met het resultaat! Er werd goed naar de vorm van mijn wenkbrauwen gekeken en elke stap werd goed uitgelegd. De behandeling als zeer prettig ervaren. Gelijk een vervolg afspraak ingepland.
Behandeling door Sophia•Wenkbrauwen - threaden
Annemiek•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
3e keer dat ik hier kom. Mooie wimpers goede kwaliteit lekkere rustige muziek.