Ik ben voor de tweede keer geweest, deze keer voor een Glow & Lift Treatment en ben weer helemaal blij met het resultaat. Zeer vakbekwame en lieve dames die de tijd voor je nemen en jou huid weer laten stralen
Sabina •29 dagen geleden
Geverifieerde review
Behandeling was top!
Siene•30 dagen geleden
Geverifieerde review
Hele fijne afspraak
Voelde me echt op mijn gemak
Heel blij met de behandeling
Iedereen vond dat ik er goed uitzag
Dank je wel !!
Tot een volgende afspraak