Hele lieve meid! Super fijne ervaring. Lekkere behandeling gehad en voelde me meteen thuis. Geeft goed en duidelijk advies en luistert goed naar je. Een dikke aanrader! Benieuwd naar de komende behandelingen, zin in :)
Joyce•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was erg prettig en gemoedelijk. Veel informatie en heel professionel. Ook schoon en netjes. Top!
Agnetha •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heeeeeerlijk! Echt altijd zo een fijne behandeling. En te beginnen met die aroma zo ontspannend. De maskers, de geuren vd producten, gezellige klets met haar en de massage.echt een kadootje voor jezelf.
Jolanda •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag bij Channa geweest en ik heb heerlijk genoten.
Echt een professional die weet waar ze over praat en wat ze doet.
Haar ogen stralen wanneer zij over haar vak praat.
Haar energie en enthousiasme doet een mens wonderen!
Dit wil je toch elke dag…🥰ik heb gelijk weer een nieuwe afspraak gemaakt en ik kijk er nu al naar uit!
Fien •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Shannah, is een ontzettend aardig mens. Ze heeft mij goed geholpen.