Goed, duidelijk, eerlijk advies over welke behandeling geschikt voor me is. Was eigenlijk geïnteresseerd in andere behandelingen, maar dat raden ze me gelijk af. Vind dat fijn dat ze hier gewoon eerlijk over is.. nieuwe afspraak gemaakt over zes weken!
Marion •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne gezichtsbehandeling gehad! Heerlijke kunnen ontspannen en een mooi glowy resultaat.
Vienna•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Channa 10+ top weer je maakt me altijd blij. Ik ga volkomen ontspannen en zeer te vrede jou deur weer uit.Prachtig resultaat met de 3 in 1 behandeling daarom ook weer in kuur verband geboekt en nee menssen dit is geen onzin Channah jij bent top in je vak..je geeft wat je cliënt nodig heeft .
Anita •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Deze afspraak was een kadootje.
Zo heerlijk, fijn en echt genieten.
Een heel warm welkom, mooie salon en Channah is onwijs lief, denkt mee en verzorgt je fantastisch.
Echt een aanrader!
Sheila•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel veel nuttige informatie en vooral ook de scan van je gezicht geeft veel inzicht!
Daarnaast is channah zeer kundig en helpt ze je waar het maar kan!
De volgende afspraak is al gepland!!
Ik kom dus terug! 🎉🎉🎉🎉