Mijn 1ste behandeling was TOP! Mijn wenkbrauwen heeft ze zo mooi geëpileerd. Ze was heel professioneel, gastvrij en ze vertelde stapje voor stapje waar ze mee bezig was. Vaste klant er bij.
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Kholoud•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen zijn helemaal on point nadat Eden ze heeft bijgewerkt met haar skills. Ik krijg altijd complimenten van mijn vrienden nadat ik bij Eden ben langsgegaan.
Zeker een aanrader!
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Gabrielle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wie mooie wenkbrauwen wilt moet echt naar Eden. Super goed deskundig professioneel. Ik heb na jarennnn eindelijk de juiste plek gevonden.
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Hulya•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weg met mooie wenkbrauwen
Behandeling door Eden•Henna brows
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds dag 1 kom ik daar en nooit meer weggeweest. Iedere keer als ik de deur uit loop met geweldige wenkbrauwen voel ik me weer mens. Medewerkers zijn Superlief, ervaren en denken altijd mee. Geweldige behandelingen altijd.