Ik vind het een prachtige salon, heel stijlvol en chique. De eigenaresse is erg vriendelijk en behandeld haar klanten goed. Het resultaat is altijd top. Ik ben nooit ontevreden geweest.
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Gabriëlle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen bij Eden laten doen. Erg tevreden met het resultaat, ze gaat ook zeer professioneel te werk
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen harsen
Quinten•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne en zeer deskundige en professionele behandeling gehad. Eerlijk advies gekregen. De kwaliteit op het uitvoeren van de behandeling (threaden) ligt zeer hoog. Zeker een aanrader voor iedereen die mooie wenkbrauwen wil hebben.
Gezicht threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals altijd.
Behandeling door Eden•Henna brows
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uiteindelijk heeft Eden mijn wenkbrauwen gedaan. Ben echt super tevreden, mijn wenkbrauwen zijn nog nooit zo strak en mooi gedaan.
Ik kom hier zeker terug!🫶🏽