De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
403 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik vind het een prachtige salon, heel stijlvol en chique. De eigenaresse is erg vriendelijk en behandeld haar klanten goed. Het resultaat is altijd top. Ik ben nooit ontevreden geweest.
Mijn wenkbrauwen bij Eden laten doen. Erg tevreden met het resultaat, ze gaat ook zeer professioneel te werk
Een hele fijne en zeer deskundige en professionele behandeling gehad. Eerlijk advies gekregen. De kwaliteit op het uitvoeren van de behandeling (threaden) ligt zeer hoog. Zeker een aanrader voor iedereen die mooie wenkbrauwen wil hebben.
Top zoals altijd.
Uiteindelijk heeft Eden mijn wenkbrauwen gedaan. Ben echt super tevreden, mijn wenkbrauwen zijn nog nooit zo strak en mooi gedaan. Ik kom hier zeker terug!🫶🏽
31
1
31
32
33
51
33