Vanaf het begin laat ik mijn wenkbrauwen al doen door Eden. Ik ben altijd zeer tevreden over het eindresultaat.. Een lieve, attente vrouw die weet wat ze doet!
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Patricia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en nemen de tijd. Ze zijn zorgvuldig
Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
wondjes na behandeling.
Wenkbrauwen - threaden
Makda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen is met passie behandeld. Ze zijn prachtig gebleven super bedankt.