Had een afspraak om 13:30 staan, werd pas drie kwartier later geholpen..
Tijdens het wachten werd er niet eens water of iets om te drinken aangeboden.
Wenkbrauwen zijn niet helemaal naar wens gedaan, ze hebben teveel eraf gehaald en ook nog wondjes overgehouden van het te hard trekken met de draadjes..
Veel te hoge prijs voor die service..
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Ester•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heb erg warrige wenkbrauwen, maar na elk bezoek aan Eden zien mijn wenkbrauwen er heel strak en netjes uit!
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I wish I could give 10 stars to Eden! I am in love with my eyebrows and so happy I found her salon! I will keep going back
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Nancy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met mijn wenkbrauwen en de kleur van mijn tanden. Hermona heeft mij erg goed geholpen en ze waren allebei heel vriendelijk!! Zeker een salon om aan te raden.
Tanden blekenToon alles…
Jayley•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve dame en luisterde heel goed naar mijn wensen. Zeer tevreden!