Elif werkt heel secuur, denkt met je mee en ze laat je helemaal op je gemak voelen. Je kunt er helemaal ontspannen. Ik raad haar zeker aan! Keer op keer een prachtig resultaat ❤️
Behandeling door Elif Şakı•Nagelversteviging
Gracjana•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was onder de indruk van hoe mooi, Schoon en professioneel haar salon was ingericht.
Zelf is ze ontzettend aardig. Een aanrader!
Behandeling door Elif Şakı•Nagelversteviging
Sandra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond mijn wenkbrauwen super mooi.Was totaal anders,
Bedankt Elif!!! 🥰🥰👌
Behandeling door Elif Şakı•Wenkbrauwen - threaden
Nazey•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Je gaat met super mooie nagels de deur uit!!
Behandeling door Elif Şakı•Nagelversteviging
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd met mooie wenkbrauwen de deur uit. Echt een aanrader