Hele fijne en ontspannen behandeling gehad bij Elfsbeauty. Mijn wenkbrauwen zijn mooi gelift en op een natuurlijke manier gekleurd. Ik ben er enorm blij mee!
Behandeling door Elif Şakı•Wenkbrauwen lamineren
Fleur•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gaf antwoorden op je vragen en is erg vriendelijk.
Wenkbrauwen zijn mooi gedaan!
Behandeling door Elif Şakı•Wenkbrauwen - threaden
Charlene•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze was aardig en dacht mee. En heeft mijn haar en opmaak uitstekend gedaan
Styling door Elif Şakı•Föhnen / Stylen
Fariza•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very friendly and professional, the lash lift was pretty quick and looked great. Now few days later looks even better. Super happy with experience and results.
Behandeling door Elif Şakı•Wimper permanent
Evelina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie nagels, samen gekeken naar het mooiste resultaat (kleine/korte nagels). Aardige vrouw en maakte een gezellig praatje met ons.