Voor de goedkoopste unit vonden we t super luxe en leuk.
MJMR•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Schoon, prachtig interieur, vriendelijke medewerkers, geweldige service. Kortom 2,5 uur lang hebben wij ons gewaand als koning en koningin in dit luxe prive paradijs! Zeer zeker voor herhaling vatbaar! Groetjes, Hicran&Mehmet
H.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wij vonden het heel leuk. Het was schoon dat was echt het belangrijkste. Misschien voor de toekomst met meer ontbijt keuzes. Verder alles TOP!
S.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een hele schone spa, Service is top alles was perfect echt een aanrader hygiene was heel erg goed.
I.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk genoten van een massage en 2,5 uur unit 1. Dit gaan we zeker vaker doen!