Kan alleen maar lovend over zijn. Prachtige plek, een aanrader voor iedereen!
G.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toop hartstikke schoon en super mooi! Mooi ingericht! Mijn complimenten. Ook service was top
FZ•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect! noel en de eigenaar waren zeer vriendelijk alles was naar wens! TOP service alles was schoon. Ons zie je snel terug.
Y•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt super servies. Was heel leuk. Alles was er. 5 uurtjes heb ik er van genoten, alleen was beetje duur als wat minder was zouden we altijd komen.. en zwembad was wat koud.. maar voor de rest heel te vreden.
Ps: Een dag crem voor gezicht zou ook super zijn
Y.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zowel de Spa als de klantvriendelijkheid scoren een hoge cijfer. Wij hebben heel erg genoten! Tot een volgende keer.