Minpunt: werkt te gehaast je voelt je als klant een nummer ... mis de persoonlijke touch.
Behandeling door Estelle•Wimperextensions
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige dame, goede behandeling. Wimpers zien er nog steeds prima uit. Wenkbrauwen waren wel wat donker uitgevallen, maar is inmiddels bijgetrokken.
Behandeling door Estelle•Wimper permanent
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel schoon en een vriendelijke dame.
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Visscher•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie salon!! Word er heel goed geholpen.
Behandeling door Estelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sandra•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een mooie set russian volume wimpers laten zetten in deze prachtige salon.
Estelle is een leuke en lieve meid. Werkt netjes en snel, zonder in te leveren op de kwaliteit. Met grote zorg een prachtige set wimpers gekregen. Dankjewel, ik kom heel graag bij je terug!