Ik voelde me op mijn gemak. Een aangenaam praatje maar bovenal heel tevreden met het resultaat!
Ik kom zeker weer terug!
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jeannette•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi salon, proffesionele zaak. Aardig en kundig personeel.
Behandeling door Estelle•Microdermabrasie
Alma&Marcel•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig in de salon👍🏼
Behandeling door Lucienne•Tanden bleken
Monique•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig, erg vriendelijk en super mooie hygiënische salon. Estelle denkt met je mee en overlegt alles wat ze doet.
Wimper permanentToon alles…
Daniëlle•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Estelle is vriendelijk en jong maar zeer vakkundig. Het waren 75 minuten verwend worden. Voor mij de moeite waard om uit Amsterdam naar Estelles te rijden.
Behandeling door Estelle•Facials / Gezichtsbehandelingen