Het was de eerste keer dat ik bij Estelle was. Nette salon, Estelle zelf was vriendelijk luisterde naar mijn wensen. Mijn wimpers zien er weer prachtig uit heb er zelfs compliment van gekregen.
Behandeling door Estelle•Wimperextensions
Vurgenie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een topper! Ze weerbestendig ze doet en ook nog eens super lief. Ga zo door 😊
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Elise•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Onwijs lieve dames
PedicureToon alles…
Anneke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie zaak met drie stoelen, gelegen in woonwijk.
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Liz•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer top
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven