Ik voelde me zeer welkom,bij deze vriendelijke en professionele dame.
Waar ik voor kwam,gaf zij mij,mooie verzorgde voeten.
Dankjewel Lucienne,tot de volgende keer.
Behandeling door Lucienne•Pedicure
JSM•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een gezellige sfeer en professionele aanpak!
Behandeling door Lucienne•Pedicure
Leny•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een geweldige salon voor iedereen 🎉🎉🎉🎉🎉 ben er super blij mee. Gr Wilma
Behandeling door Estelle•Wimperextensions
Wilma•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Estelle,
Neemt echt de tijd voor jou en geeft een deskundig behandeling.
Behandeling door Estelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Myra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De pedicure die ik kreeg was erg goed, alle voetproblemen (ingegroeide nagel, eeltvorming, te dikke nagel met kalk en ‘pitten’) werden vakkundig verholpen. Verder is het schoon en gezellig. Kopje koffie erbij, een voetbad, lekkere crème, niks verder te wensen.